Sider

tirsdag den 13. november 2012

Strikketøjet

Ja ja, hvem havde regner med at jeg kunne strikke? Jeg strikke godt nok ikke så hurtig som jeg hækler, men man skal vel også lige ind i en rytme. Min venstre hånd er utrolig passiv. 
Jeg synes ikke rigtig strikketøjet ligner billedet på opskriften, men jeg tror jeg gør det rigtigt. Vi får se!



Ja, også har jeg indgået en byttehandel med en skøn og meget dygtig blogger. Det kommer der mere om på et senere tidspunkt. Her er lige et lille smugkig på én af tingene i min byttehandel.


11 kommentarer:

  1. Ihh hvor ville jeg også gerne kunne strikke, men jeg har bare ikke tålmodighed til at blive ved med at øve til det bliver jævnt og pænt. Jeg tror godt jeg kan gætte hvad du har vist to spidser af ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er heller ikke den store strikker men jeg har også kastet mig ud i et strikke projekt, og lur mig om det ikke er det samme vi er gået i gang med...
    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat, så jeg kan se om jeg har ret!

    Mon de hæklede spidser er et par kræmmerhuse...??!

    SvarSlet
  3. hold op du strikker da hurtigt, du er nået et godt stykke allerede

    SvarSlet
  4. Sejt at du har kastet dig ud i strikningen, det ser da bestemt rigtigt ud!
    Jeg kan godt se hvad det er der indgår i din byttehandel - har selv lavet et par stykker :)

    SvarSlet
  5. Jeg kan også se hvad din byttehandel er. De er så søde. :-)
    Og dit strikketøj er da fint og jævnt. Det ville mit ikke være hvis jeg turde kaste mig ud i det, så jeg holder mig til hækleriet. :-)

    SvarSlet
  6. Ja, for mig er det lige omvendt. Mit hækleri går noget langsommere end strikketøjet. Men øvelse gør mester ikk ?? :-)
    KH Christina

    SvarSlet
  7. Det er ikke kræmmerhuse, men jeg tror de fleste af jer har gættet det :-) Ellers må I se det, når jeg er færdig og afslører værket.
    Og jo, øvelse gør mester (håber jeg). I går måtte jeg lige "strikke tilbage", da jeg havde lavet en maske for meget i ret. Så lærte jeg også det.

    SvarSlet
  8. Det kan du da sagtens. Du er allerede kommet langt... Glæder mig til at hører om din byttehandel. Gætter på at spidserne tilhører en ugle.....Ü

    SvarSlet
  9. Hold op du lærer hurtigt Christina! Glæder mig til at se den færdig om et par dage :P

    SvarSlet
  10. Det ser da rigtig flot ud. Kender det med at være lidt langsom har for kort tid endelig lært at hækle men maskerne flyver ikke så hurtig af nålen. Glæder mig til at følge med

    SvarSlet
  11. Ih hvor jeg glæder mig til at sende din del af byttehandlen og ikke mindst at modtage den skønne skønne sag du er i gang med. Jeg elsker allerede farverne. :)
    Jeg skulle faktisk selv til at lave et lille sneak peak på min blog, så det kan du lure om lidt. :)

    SvarSlet