Sider

tirsdag den 26. november 2013

Adventsgave Give Away



Jeg har besluttet mig for at det er på høje tid med en lille Give Away.

Måske fra egen hånd, formentlig med gavebånd.
Det er til dig fra mig. 

Regler en meget simple.
For at deltage skal du være fast læser (nye er selvfølgelig velkomne).

Smid en kommentar og du er med i gavetrækningen hver søndag frem til jul.

Hvis du er heldig, vinder du mere end én gave, for du er ikke ude selvom du har vundet én gang.

Jeg håber du har lyst til at deltage.
Du må meget gerne dele på din blog, men er intet krav for deltagelse.


Det med småt:
Har jeg ikke hørt fra vinderen inden 7 dage trækker jeg en ny.



58 kommentarer:

  1. Jeg er med! Jeg er med! Ih hvor spændende :-D

    SvarSlet
  2. Så spændende! Jeg læser med på Bloglovin'.

    SvarSlet
  3. Jeg er fast læser på Bloglovin, og er evigt misundelig på de flotte ting du fremtryller :)

    SvarSlet
  4. Jeg er også med. :) krydser fingre :)

    SvarSlet
  5. Ih hvor hyggeligt. Elsker overraskelser. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  7. Skønt med en advents-giveaway... Jeg deltager rigtig gerne ;-)

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er du god. Jeg vil gerne rigtigt gerne være med

    SvarSlet
  9. Det lyder hygsomt, jeg deltager gerne.
    Venlig hilsen
    Karen

    SvarSlet
  10. Sikke da en hyggelig ting. Jeg er da klart med.

    SvarSlet
  11. Ooohh ja, jeg er selvfølgelig med. Elsker alt det adventshygge :o)
    Mvh Tine

    SvarSlet
  12. Sikke en hyggelig ide..... det vil jeg gerne være med i.....

    SvarSlet
  13. Den vil jeg rigtig gerne deltage i :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  14. Jeg er med, og jeg lover at det er Martin, der får lov at åbne gaven, hvis jeg vinder, han eeeelsker jo gaver ;)

    SvarSlet
  15. er faste læser og deltager for jeg elsker gaver :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  16. Hyggeligt. :) Jeg vil gerne deltage.

    Line

    SvarSlet
  17. im in :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/11/baby-maned-give-away-baby-month-give.html

    SvarSlet
  18. Er fast læser og glæder mig til at se hvad du finder på.... håber jeg er en af de heldige :)

    SvarSlet
  19. det er godtnok spændende med så danne hemmelige pakker, meget gerne med:)

    SvarSlet
  20. Elsker som i knus elsker overraskelser!!!

    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  21. Følger nu bloggen :-)elsker gaver især hjemmelavede ;-)

    SvarSlet
  22. Ih hvor spændende, jeg vil også gerne være med :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Deltager! :-)
    Anna K. Eriksen - anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Spændende!
    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  25. uhh jeg er helt sikkert med :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Weeee overraskelser :-D Jeg er med... følger via GFC

    SvarSlet
  27. Jeg vil rigtig gerne være med! :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  28. woop- jeg er med! følgver på bl

    SvarSlet
  29. Ej hvor spændende! her må jeg lige være med. :D

    Knus Christina
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  30. spændende :D

    vh. pernille
    pernillesg@gmail.com

    SvarSlet
  31. Ihhh hvor lækkert :) Jeg følger på BL :)

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  32. Jeg følger på BL og vil gerne deltage. Jeg elsker overraskelser

    SvarSlet
  33. Ja tak. Det kunne være dejligt at vinde en adventsgave.

    SvarSlet
  34. Det kunne da være sjovt at vinde.

    SvarSlet
  35. Jeg har lavet pakke kalender til mine forældre og min kæreste, men jeg har desværre ikke fået en pakkekalender eller adventspakke selv :( Derfor vil det helt sikkert forsøde min tilværelse med en adventsgave fra dig!

    SvarSlet
  36. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  37. Det er da sejt :-) så måske har jeg også en chance :-) rigtig god jul :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  38. Jeg deltager!

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  39. Iiih jeg vil gerne være med! :) *krydser fingre*
    http://pennnylane.blogspot.dk/
    starleistarbright@gmail.com

    SvarSlet
  40. deltager og x fingre:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg er med :)

    Sara rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  42. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  43. Iiiiih, elsker de der surprise gaver :). Det er altid fedt at få noget man ikke lige regner med ;)

    SvarSlet
  44. deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg vil også gerne være med :)

    Mvh Mette
    www.mettesuniverse.blogspot.dk - mettesuniverse@gmail.com

    SvarSlet
  46. Elsker overraskelser, jeg er med :)
    Mite1785 (a) hotmail. com

    SvarSlet
  47. Ih hvor spændede! Jeg vil rigtig gerne være med og er ny følger :-)
    Hav en skøn december
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  48. Vil rigtig gerne deltage
    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Uh, kan vist liiige nå at være med.
    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet