Sider

torsdag den 29. november 2012

En lille oprydnings Give Away

Jeg har været ved at gennemgå mine mange krea-ting, primært i klippe-klistre genren. Det er der blevet en lille Give Away ud af.


Der er bl.a. filt blomster, porcelænstusher, tape, bånd, skum-papir, klistermærker, mønstre papir, glasbilleder og stik-ud-figurer.

Hvis du vil være med, deltager du således:

1. lod: Smid en kommentar
2 lodder: Fast læser + kommentar
5 lodder: Fast læser + kommentar + link til min Give Away fra din egen blog

Vinderen trækkes på Luciadag d. 13. dec.

Håber du har lyst til at deltage.

NB: Jeg har en lille trøstepræmie i ærmet, så der bliver trukket to vindere.

42 kommentarer:

  1. Fem lodder til mig!
    - Mit navn er Christina-Chili, og jeg lører bloggen STRONG og har lige linket denne hyggelige giveaway på min blog. Kæmpe kram :))
    http://christinachili.blogspot.dk/2012/11/deler-lige-stjernefrs-lille-giveaway.html

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Super fine ting du har syet. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  3. Jeg snupper 2 lodder :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com
    crsd1988@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er helt klart med - hold da op med en masse lækre sager :)

    Jeg snupper 2 lodder ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  5. Nøej, det er da virkelig en lækker lækker give away.
    Jeg er med på alle 5 lodder:-)

    SvarSlet
  6. Så fine ting! To lodder til mig :-)

    SvarSlet
  7. Er hurtig med på 2 lodder :)

    Sikke mange fine ting, måske jeg burde rydde op også

    SvarSlet
  8. Jeg snupper 5 lodder ...

    Hvis du har lyst kan du kigge forbi min julekalender på superprinsessen.dk

    SvarSlet
  9. Hvor ser det spændende ud. Jeg er med på 5 lodder.
    Smil Anja.

    SvarSlet
  10. Jeg skynder mig lige og hapse 5 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Ih den vil jeg gerne vinde, kreasager kan man altid bruge. Jeg hapser to lodder :)

    SvarSlet
  12. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  13. To lodder til mig. Lige en præmie efter min smag :)

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  15. Skøn give away du igen skyder afsted Christina. :) Jeg er med på 5 lodder og håber jeg er lige så heldig som sidst.

    SvarSlet
  16. Håber det bliver mig. Jeg er med på 2 lodder.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  17. Lækker give away, jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  18. Perfekt når man har to piger der elsker at være kreative :-)
    To lodder til mig.

    SvarSlet
  19. Ihh altså skøn give away, jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med et lod:-)

    VH. Mette - humlebi28@gmail.com

    SvarSlet
  21. Lækker give away, kan helt sikkert godt bruges hos mig ;) jeg smider 5 lodder. Linker når jeg kommer til computeren :)

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 2 lodder.
    og Glædelig 1. december herfra!
    Mvh. Pennie :)

    SvarSlet
  23. Sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med to lodder :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg er med på 2 lodder :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  25. 5 lodder til mig!
    Kig forbi min giveaway
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  26. 2 lodder til mig.
    Skønne ting man kan vinde :-)

    SvarSlet
  27. Sikke da en masse lækre ting :-) Deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  28. Jeg skal da for søren være med her! Jeg snupper alle 5 lodder og glæder mig til at følge dig i fremtiden:-)

    SvarSlet
  29. Lækker Give away - jeg hapser fluks 5 lodder :)

    SvarSlet
  30. Hej!! jeg er med!!! <3 det er godt nogle fine oprydningsting du har fundet der!! 2 lodder

    SvarSlet
  31. To lodder til mig, og et stort ønske om at vinde!!!

    SvarSlet
  32. What a lovely giveaway!
    Can I join in from the UK please??

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)

    fru-fischers-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med, med 2 lodder

    SvarSlet
  35. Sikke nogle lækre sager!
    Jeg er helt sikkert med på et lod :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet