Sider

lørdag den 17. november 2012

Lidt er bedre end ingenting

Jeg ved ikke med jer, men jeg får altså bare slet ikke tid til at lave noget kreativt i weekenderne, i hvert fald ikke i ungernes vågne timer. Men heldigvis er der også aftner og det er her jeg producerer ALT hvad jeg får fra hånden. Jeg har SÅ mange projekter jeg gerne vil udfører, men jeg mangler altså virkelig mange timer hertil.
Nåh, men det kan man jo ikke lave om på.
Jeg har fået klippet til et par hagesmække og i dag har Emilie lavet gaver til sine farbrødre (som hun skal se i morgen). Fine tegninger, som blev pakket fint ind i julepapir.



9 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt, så lidt tid og så mange ting man gerne vil :)

    SvarSlet
  2. Jeg hopper med på vognen med alt for lidt kreativ og med en datter som vågner af overlockeren er det bestemt ikke nemmere!
    Hagesmækkerne ser skønne ud :) og sikke nogle fine tegninger Emilie har fået lavet.

    SvarSlet
  3. Ditto her...mangler virkelig flere timer i døgnet. Faconen på hagesmækkende ser rigtig fin ud.. Leder selv efter et godt mønster : )
    Kh Anja.

    SvarSlet
  4. Sådan er det også herhjemme - oftest. Hvis jeg forsøger vil de også være med, hvilket jo er godt nok. Men alderen er ikke til at de kan gøre det uden overvågning endnu, så det ender oftest med at det kun er dem der får produceret ;o) Så venter jeg til aftenen/natten. Er B-menneske, så ender altid med at sidde oppe alt for lang tid, ikke helt praktisk når yngstemand som regel vågner senest kl. 6 :o(

    SvarSlet
  5. Kender virkelig godt det med projekterne der løber op og tiden der løber ud.. Jeg får dog desværre ikke lavet så meget i hverdagsaftenerne - udover nodet hækling/strikning der kan ske fra sofaen.. :D
    Skønne - skønne tegninger...!!

    SvarSlet
  6. Ja hvem keder ikke det.
    Så mange ideer og så lidt tid.
    Men tænk hvis man ikke havde alle disse gode ideer, hvor ville det altså være kedeligt.

    SvarSlet
  7. Tænkte nok, at det ikke kun var mig der manglede timer. Børnene tager utrolig meget tid (men de er også kun 2 og 5 år og ufattelig dårlige til at lege sammen uden at skændes hele tiden), og som du Pia nævner, prøver man at tage lidt frem, så vil børnene være med, og det ender med at man hjælper dem i stedet for selv at få lavet noget.

    SvarSlet
  8. Søde tegninger og bestemt fine hagesmække! Synes ikke at det er lidt... Man kan da ikke "producere" noget og blogge hele tiden - man skal da også have liv uden for det... synes jeg...

    SvarSlet
  9. Sikke fine hagesmække og skønne tegninger

    SvarSlet