Sider

lørdag den 3. november 2012

Nu igen

"Nu igen" tænker I måske nok. "Ja nu igen". Jeg har endnu engang hæklet en ugle og selvom jeg snart kan opskriften i hovedet, så skimter jeg til den nu og da. Jeg har jeg fundet opskriften her og den er super let at læse.

Emilie spurgte: "Mor er den til mig? For mor, jeg har jo ikke sådan én."
"Øhhh nej, for du har 10 andre hæklede dyr, som du sjældent leger med".
Det sagde jeg ikke, men tænkte det. Hun har selvfølgelig fået den. Havde egentlig i tankerne, at det skulle være en julegave til et indlagt barn, men jeg må igang med én mere. 

Jeg synes faktisk den er meget sød i alle de farver.

10 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød, er vild med farverne og striberne :) mine drenge vil også altid gerne have det jeg laver ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en meget god kombination, synes sjeg også. Men det jo meget godt, at børnene gerne vil have det vi laver :-)

      Slet
  2. Hvor er den bare fin!!! Hvem der kunne hækle så fint :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Jeg er sikker på du kan lære det :-)

      Slet
  3. Det er lige meget hvor mange du har lavet. De er totalt skønne så bliv endelig ved med at vise dem herinde. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Charlotte, så kommer du nok til at se et par stykker endnu :-)

      Slet
  4. Hvor er den fin, og hvor er det verdens bedste ide at lave gaver til indlagte børn :) tænk om man selv var så kreativ, at man kunne være med :P

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fin, super ide til de indlagte børn

    SvarSlet
  6. Fine farver, du har lavet den i. Dejligt at se den i nye forklædninger:)
    God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Cecilie. Dejligt at selv skaberen af uglen syne som min "tolkning". Jeg er så glad for den opskrift, så tusind tak for den.

      Slet