Sider

fredag den 2. november 2012

Pingviner

For noget tid siden, ja faktisk er det nok et år siden, hæklede jeg en pingvin (den blå). Jeg fandt opskriften hos denne blogger. Jeg gik straks herefter igang med den lille pingvin, men så var det ligesom om, der kom andre og mere spændende projekter indover.
Nå men i hvert fald blev jeg i går færdig med den lille pingvin også. Synes lige I skulle se den.

Næbene på de to pingviner er ikke ens, jeg synes garnnæbet (den lille) fungere bedst. Det andet er lavet i filt.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare vildt søde. :) Jeg er let pjattet med den lille.

    Forresten, så,din fine bæver, hvis jeg nu ikke er heldig at vinde den, er det så en du kan sy på bestilling? Jeg er simpelthen helt vild med den! :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde. Du kan bare det der... God weekend til hele familien.
    Smil Anja.

    SvarSlet