Sider

mandag den 15. oktober 2012

Jeg lover....

...... at de her bliver de sidste makeuppunge/penalhuse jeg viser frem i laaaaannnngggg tid. Jeg har lavet rigtig mange, og nu har jeg nye projekter igang. Ja, faktisk er jeg ved at lave mine første giveaway, så hold øje her på bloggen.

I dag har jeg haft fri fra jobbet, eller det vil sige næsten (blev ringet op et par gange). Jeg har syet det meste af dagen, og det blev til et par posebukser med foer til Emilie. De er næsten færdige (de mangler lige lidt pynt). Jeg tror dog at de er lidt for store til tøsen. I skal nok få lov at se dem, når de er helt færdige, indtil nu må I nøjes med at se stoffet (og katten).


Stoffet, som posebukserne til Emilie er blevet syet af. Købte det for 4 år siden. Det skulle egentlig have blevet til sengetøj til en gave, men det egner det sig ikke til, det er alt for tyndt.


En bestilling (håber den falder i god jord).


Også en bestilling (håber også den falder i god jord).

6 kommentarer:

  1. Det er noget rigtig flot stof du har syet i :)

    SvarSlet
  2. De er så fine... Må virkelig snart få afprøvet din DIY.. :D

    SvarSlet
  3. Ser ud til at katten nyder det, sødt stof du har syet toilettasker af.

    Mona

    SvarSlet
  4. Smukke penalhuse som altid. Jeg glæder mig til at se bukserne, stoffet ser skønt ud. :)

    SvarSlet
  5. Glæder mig til din giveaway! :o) Dine penalhuse/makeuppunge/kosmetiktasker er SÅ fine :o)))

    Kh Elena

    SvarSlet
  6. Tak for de søde kommentarer.

    SvarSlet