Sider

søndag den 28. oktober 2012

Mere Pixi

Når tøsen fik et lille etui til Pixierne, så må knægten også hellere få et. Det voldte mig dog lidt problemer, da jeg først placerede velcroen forkert (gange to endda). Var stort set færdig og valgte så at brænde "hårene" af med strygejernet på en ene velcro del. Det var ikke min dag i dag.
Færdig blev det, glemte at pynte forsiden, men eftersom det er til en dreng, så går det nok med det lidt "kolde" look.
Jeg har benyttet denne DIY med lidt justeringer, se evt. hvilke her.


4 kommentarer:

  1. Det er rigtig fint, man kan ikke se at det har drillet dig lidt :)

    SvarSlet
  2. Ih hvor sjovt... Jeg har først lavet mine med velcro, og da jeg var færdig, ville jeg lige stryge den og gjorde akkurat det samme som dig.... Velcroen smeltede og jeg måtte sy en ny på... Men da jeg skulle lukke den, var det 2 ens jeg havde fået syet på.... Der fik jeg røde kinder og lukkede døren indtil syværelset.
    Det ser rigtig godt ud Christina.
    God dag
    Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt nemmere med elastik, der skal man ikke tænke så meget :-)
      Dejligt at høre, at andre dummer sig ligesom jeg gør :-/

      Slet