Sider

lørdag den 6. oktober 2012

Inspiration fra Grækenland

Den her fine hårbøjle kan jeg ikke tage æren for. Emilie har fået den af mine forældre. De var på ferie på en græsk ø og fandt den hos en kreativ græsk kvinde med en lille butik på øen.
Desværre går Emilie ikke ret ofte med hårbøjle, men den er rigtig sød til hende.
Måske kender du nogle der går meget med hårbøjle. Så er du  velkommen til at kopiere idéen.


Ha' et rigtig godt blogtræft i Kolding i morgen :-)


NB: Jeg er nu nået op på 50 læsere. Jeg er glad for hver og én, så jeg planlægger en giveaway  på "tegnebrættet".

4 kommentarer:

  1. Og nu er der 51 læsere...ja, JEG er jo ikke nummer 51 - tror jeg var nummer 4;-) Spændende med giveaway. Hvor er det en sød hårbøjle.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Tillykke med at du har nået over 50 læsere ;O).
    Det er lidt sjovere når der er nogle der kigger med og lægger en kommentar.
    Spændene med en give away - glæder mig til at se hvad du finder på ;O)

    Mona

    SvarSlet
  3. Jeg var nummer 50! Virkelig spændende blog

    Hav en dejlig søndag!
    Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin. :) Jeg glæder mig til min datter bliver så stor hun vil have hårbøjler med mere i håret mere end 5 minutter af gangen.

    SvarSlet