Sider

søndag den 21. oktober 2012

Jeg elsker pipingbånd

For pipingbånd sætter bare lige prikken over i'et.

Denne weekend har jeg haft rigtig meget tid til min selv, og meget af denne tid brugte jeg ved symaskinen (var desværre tvunget til flere timers rengøring, da jeg har sprunget let og elefant henover det de sidste par weekender). Er det ikke skønt?


Lørdag fik jeg produceret en nederdel til Emilie med pipingbånd og fine lommer. Jeg blev inspireret af Pias DIY. Jeg er selv ret godt tilfreds med sagen. Emilie synes heldigvis også godt om den og det er jo alfa omega, for ellers bliver den ikke brugt. 

(Igen undskyld mine manglende evner som fotograf!)

I dag søndag har jeg og en veninde afholdt kreadag, bare os to. Det var bare så hyggeligt - jeg kan levende forestille mig hvordan et blogtræf løber af staben. Jensen - min venindens hund, var meget interesseret i min nålepude (måske lignede den for meget et lille pindsvin). Jeg fik lavet nogle rigtig smarte bukser til Emilie (synes jeg selv), man kan lige ane noget af dem på billedet herunder. Lene (veninden) havde bagt nogle rigtig lækre cookies, de var kæmpe store, men det gjorde dem ikke dårligere.




8 kommentarer:

  1. Ej hvor er den nederdel bare fin!

    SvarSlet
  2. Super fin nederdel og skønne farver =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også selv ret glad for farverne. De matcher meget fint sammen.

      Slet
  3. Ja, jeg har jo været "afhængig" af det pipingbånd længe ;o)

    Åh, sådan en kreadag kunne jeg altså godt snart bruge! Synes efterhånden idéerne vokser hurtigere end tiden/energien til at få dem ført ud i livet.

    Flot nederdel - kan godt forstå den blev godkendt!

    Kh. Pia (tak for link :o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Pia. Der kommer også et par bukser, dem du kan se en lille bitte smule af på billedet med kagen :-)
      Kreadage er så skønne.

      Slet
  4. Skøn nederdel og hvor ser det hyggeligt ud. :) Lige sådan en regnvejrs weekend tilbringes bedst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det er nemlig det regnvejrsdage er bedst til. Det var super hyggeligt.

      Slet