Sider

mandag den 22. oktober 2012

Bambibukser til tøsen

Jeg og min veninde havde jo den hyggeligste kreadag i går, og jeg fik kreeret disse bambibukser. De er selvfølgelig til Emilie. Og heldligvis falder det jeg syer til hende for tiden i virkelig god jord. Det er dejligt, så det ikke bare ligger i skuffen og er det sidste der bliver valgt, når vasketøjskurven er fuld. Jeg måtte også korte "prøvebukserne" af, for tøsen ville bare have dem på :-)
Jeg har (igen) ladet mig inspirere af Pias DIY.

Jeg synes de er blevet ret fine. 


Så får I lige den glade modtager i nederdelen. 
Ja, Emilie vil gerne have så lidt tøj på som muligt, selvom det er efterår.


Nederdelen er ikke så skæv som den ser ud, hun har bare selv taget den på :-)

3 kommentarer:

  1. Flot tøj du har syet, virkelig fine detaljer, og en skøn model som prikken over i'et :)

    SvarSlet
  2. Tak for de pæne ord, ikke mindst om min model. Det er helt utroligt hun gider stå model, det plejer hun ikke at gide :-)

    SvarSlet