Sider

torsdag den 11. oktober 2012

Art by Emilie

I dag skulle jeg ha' været til en kursus i Ikea om at indrette sig med tekstiler i sin bolig. Via email havde jeg fået besked på at vi skulle mødes ved indgangen kl. 17:30. Den er jo ikke til at tage fejl af. Sammen med to andre sad jeg og ventede til 17.45 - stadig ikke hentet. Jeg prøvede at ringe til Ikea (der er nemlig ingen information ved indgangen). Fik besked fra en telefonsvarer om "teknisk fejl - vi beklager". Jeg smuttede ned i returafdelingen spurgte en pige om hun kunne hjælpe. Prøv småland, svarede hun. Tilbage igen, fik fat i to medarbejdere ved småland, den ene henviste til en tyk mand, som oplyste at kursuset da foregik i restauranten, om vi da ikke vidste det. Øhhhh nej, vi har siddet tre mennesker i 15 min. og ventet på at blive hentet. Ned og hente de to andre (som jeg ikke kendte) og op i restauranten. Jeg var hele restauranten rundt og der var intet kursus at finde.Great. Her gav vi op - tiden gik ligesom også. Kursuset skulle ha' været fra 17.30 til 19.
I stedet smuttede jeg ned i tag-selv-afdelingen og købte mig nogle rammer. Har længe haft nogle kreationer fra Emilie liggende i køkkenet, som bare ventede på nogle rammer. Så lidt fik jeg da ud af besøget. Men jeg havde glædet mig til kursuset, så det var da ret øv!


Det er første gang Emilie har tegnet hele familien. Pt. kører hun en del i regnbuer. Jeg synes den er meget fin.
Fra venstre er det Elias (lillebror på 2 år), far, Emilie selv og mor også lige to sole :-)


Kunst lavet af Emilie i børnehaven. Fjer, røde bønner, ponponer, en ispind og tændstikkepinde. I midten har vi et billede af kunsteren i sit gule regntøj og lilla gummirøjser.


Billedet længst til højre er et kort jeg fik til min fødselsdag. Det var lidt for lille til at fylde rammen ud, så jeg har brugt noget helt fantastisk neonpink maskintape som en slags ramme inde i rammen. 


I kan da lige få lov at se skabet, hvor jeg opbevarer en del af mine kreating (se bort fra at det roder). Er super glad for skabet og jeg synes farven er SÅ skøn. Der skulle lidt overtalelse til inden manden gik med til farven, men jeg tror faktisk han også synes det passer godt ind i stuen.

2 kommentarer:

  1. Øv at dit kursus ikke blev til noget, men du kom da hjem med fine rammer, det er så hyggeligt med børnetegninger i hjemmet :)

    SvarSlet
  2. Emilie er blevet meget dygtig til at tegne. Det går stærkt med med det hele lige nu, hvor er det dejligt.
    Kram fra Mormor

    SvarSlet