Sider

mandag den 26. maj 2014

Tørklæde

Jeg har længe haft noget stof liggende (købt i Rema 1000 sidste år), pludselig vidste jeg hvad det skulle bruges til. Ved min debuthandel hos Stofdepotet købt købte jeg også noget bånd. Jeg ved faktisk ikke hvad man kalder det, men det er ret moderne for tiden.

I går forenede jeg så stoffet med båndet og det blev til dette tørklæde. Ja, det virker måske lidt tosset at fotografere midt i alle de hvide blomster, men det var altså der jeg bedst kunne få farverne frem!


Det er et virkelig nemt projekt og der findes allerede en del DIY'er på tubetørklæder på nettet. Jeg tog udgangspunkt i Trines DIY.

I dag havde jeg så tørklædet på, og jeg er ikke den eneste som synes godt om det. En kollega spurgte, om jeg kunne sy et til hende og en pædagog i børnehaven sagde med det samme jeg trådte ind ad døren: "Fedt tørklæde". Skønt med sådanne kommentarer om noget man selv har lavet.

9 kommentarer:

  1. Det er da også super flot :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det lækkert. Og ja, de spontane kommentarer er så skønne. Men selvfølgelig når tørklædet er så fint :-)

    SvarSlet
  3. Ej hvor sjovt sådan et tørklæde har jeg også lavet med det stof fra Rema1000

    SvarSlet
  4. Det er rigtig fedt. Har faktisk også det stof liggende - måske man skulle .....

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot! Jeg har længe gået og haft et godt øje til et tørklæde, der minder en smule om det, til 600 kroner. Men du har lige givet mig blod på tanden til selv at lave et i stedet for, det ser jo ikke så vanskeligt ud. Tak for det :-)

    SvarSlet
  6. Tak for alle jeres skønne kommentarer. Det gør det værd at blogge.
    Til Den lille havtaske: Du skal for guds skyld ikke give 600 kr. for sådan et tørklæde. Det kan du gøre meget billigere selv og det er nemt og hurtigt.

    SvarSlet
  7. Jamen, det er også bare så fint. Ser smukt ud der i blomsterhavet;-)

    SvarSlet