Sider

lørdag den 24. maj 2014

Min debut.....

Efter en super hyggelig dag i gode venners selskab er jeg høj på energi. Jeg kan mærke at min energiniveau stiger når solen skinner og der er sommer forude. 
Om en uge rejser jeg en uge på tøsetur til Tyrkiet. Uden børn og kæreste, uden forpligtigelser bare mig og en god veninde. Sol, varme, oplevelser og afslapning. Hold nu op, jeg glæder mig. Men inden da, skal jeg da lige have et par T-shirts igennem mine to nye maskiner. Jeg har nemlig haft min debuthandel hos Stofdepotet. Hold nu fast der er mange lækre stoffer. Det var ret svært at begrænse sig. Her er bare nogle af de stoffer jeg fik lagt i indkøbskurven. Nethandel er fantastisk :-)
Ha' en skøn weekend.





6 kommentarer:

  1. Stofdepotet er bare fedt, lækre varer du har købt

    SvarSlet
  2. Uh! en hel uges CHRISTINA-Tid. Det lyder sandelig bare dejligt:-)
    god ferie.
    Hvor er jeg da tossevild med rævestoffet. Uh, må ind at lure;-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, rævestoffet faldt jeg også pladask for. Jeg har allerede syet noget i det og det blev ikke mindre smart af at blive syet op :-)

      Slet
  3. Det er farligt... er hun farlig på nettet så bare pas på med at besøge hende fysisk... Jeg er på afvænning... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups Dina. Godt jeg ikke så tit kommer på den fysiske butiks kanter.

      Slet
  4. Fine stoffer du har købt.
    Stofdepotet er stærkt vanedanneene. Og som Dina skriver, så er det endnu farligere at besøge hende, man bliver afhængig :)

    SvarSlet