Sider

mandag den 5. maj 2014

Bytte bytte købmand

Jeg ved ikke om I har lagt mærke til det, faktisk er der ingen der har kommenteret det, men jeg har fået ny blog header. Er den ikke flot? Det synes jeg selv.

Designeren bag headeren er ikke mig, men til gengæld én sød gymnasieveninde, som er ferm til den slags. Den opmærksomme følger har måske lagt mærke til, at skrifttypen på headeren er den samme som på mine side labels/symærker. Fiks hvis jeg selv skal sige det.

Byttehandlen gik i alt sin enkelthed ud på, at hun lavede headeren og til gengæld syede jeg et sæt tøj til babyen som er i vente.

Jeg håber det falder i god jord hos både mor og baby.


Farverne ser lidt forskellige på billederne. Bukserne ser mest korrekte ud på øverste højre billede og blusen på nederste billede til højre.

Fakta:
Bukserne er en klassisk tullebuks i bomuld med rib i tale og ben. Store lommer med pipingbånd i kanten.
Bulsen er MiniKreas T-shirt mønster (nr. 50220). Jeg har tilføjet en knaplukning (trypknapper) på venstre skulder.

10 kommentarer:

  1. Fin header og fint tøjsæt - skøn byttehandel :)

    SvarSlet
  2. Din blog er blevet superlækker og indbydende. Men jeg har nu flere gange oplevet, at den oploader meget langsomt og er svær at få lov at bevæge sig rundt på. Jeg har oplevet at miste tålmodigheden og forlade bloggen, fordi den er så træg. Ved ikke om det har noget med det "nye" at gøre - men jeg oplever det ikke andre steder - og først her hos dig efter du har ændret udseende. Jeg bliver dog ved med at vende tilbage, fordi du laver nogle superlækre ting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie
      Nåh for søren, det er da ikke så godt. Jeg håber jeg da ikke problem for mange. Jeg er glad for at du trods besværet fortsat vender tilbage til min blog. Jeg vil prøve at undersøge om det kan have noget at gøre med min nye header. Tak for din besked.

      Slet
  3. Uhh det er altså ulempen ved at læse med via bloglovin. Hoppede straks over på den rigtige side. Og jooooww den er da vildt flot!!!!

    SvarSlet
  4. Det ser vildt godt ud, og skønt set du har lavet :)

    SvarSlet
  5. Næ, hvor er det bare fint:-) Dejligt byt.
    Kram

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot. Sej detalje ved skulderen... Den ide snupper jeg og putter i huskebogen : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være så velkommen. Dejligt at du kan blive inspireret af mine idéer. Det er jo lige præcis derfor vi har blogland :-)

      Slet
  7. NØØØØØJ Christina, dette indlæg har jeg misset. Ser mega fedt ud! Lækkert at du leger med stofferne. Du er en stor inspirationskilde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker mange gange. Jeg kan bare sige lige over Libbie :-)

      Slet