Sider

tirsdag den 1. juli 2014

Sovepose vol. 3


Én pædagog i min søns børnehave spurgte mig en dag om jeg ville sy noget til hende. 
Jeg svarede: "Det kommer an på hvad det er?" 
Hun svarede: "En pose til min telefon, den behøver ikke passe i mål eller noget og det må gerne være noget grimt stof!" 
Hun havde én i forvejen, som trængte til en udskiftning og sådan én model ville hun gerne have igen, så derfor er det med denne elastiklukning også sådan en dims jeg ikke lige husker hvad hedder, som man strammer sammen om elastikken (sådan én havde jeg ikke lige, så derfor er den ikke én på billedet).
Den første jeg syede blev, trods udvidelse af søm, lige snæver nok (den med pingvinerne). Så jeg syede endnu én (den grønne og hvide). Den blev muligvis lidt kort, eller det vil sige, jeg ved det endnu ikke, da jeg ikke har fået den afleveret, men er i hvert fald for kort til en iPhone 4 (mener hendes er en 3'er). Synes det ville være pinligt at komme med endnu én, der var for lille, så derfor syede jeg endnu én, og den er i hvert fald stor nok (den lilla).
Dejligt at man kan hjælpe nogle, der ikke kender andre der kan sy (det sagde hun) :-)

7 kommentarer:

  1. De er vel nok fine, dine mobilposer! Stoffet med pingvinerne er godt nok sødt!

    SvarSlet
  2. Hej, jeg har fundet din blog via online blogtræf. Rigtig fine ting du laver, glæder mig til at følge med fremover

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde mobile sleeves!
    Jeg har aldrig været forbi her før, så spændende med sådan et online blogtræf!

    SvarSlet
  4. Vil da lige sige hej ;) jeg er nemlig også med til blogtræf ;) kendte ikke din blog før, men det gør jeg så nu :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også lige sige hej, og hvor får du produceret mange fine ting. Jeg glæder mig til at følge dig fremover. kh. ingrid (www.knitmandu.blogspot.com)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres besøg og kommentarer. Jeg har slet ikke haft tid til at kigge på nye blogs, men det skal jeg nok få. Dejligt med jeres søde kommentarer og dejligt I har lyst til at følge min blog :-)

    SvarSlet
  7. Hej:) Fandt dig via online Blogtræf. Glæder mig til at læse med.

    SvarSlet