Sider

tirsdag den 8. juli 2014

Tadaaa..... En kjole efter ønske.

Jeg købte jo det her UPS stof. UPS som i det var ikke det jeg gik efter, men det hoppede ned i posen.
To af stofferne er allerede helt brugt op, ingen rester tilbage, eller det vil sige, der var jo en rest, som jeg lavede til det her men udover det,  er der ikke noget tilbage.
Stoffet med de små blomster skulle bare blive til en sommerkjole, og hvordan den skulle se ud, havde jeg lige i hovedet. Resultatet blev nogenlunde som jeg havde tænkt mig. Tror Emilie er tilfreds. Hun spurgte i hvert fald dagen efter hun havde haft den på, hvor kjolen var. Til vask. Den var møg beskidt. Måske jeg skulle sy én mere?


Modellen vil så absolut ikke tages billeder af, så de blev herefter. Det er faktisk lidt svært at se kjolen. 

Hvad det andet stof er blevet til må I lige vente med at se.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det en skøn sommerkjole, selvom den ikke er så let at se.. men hun viser da, at bevægelsesfriheden er fin.. :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fiiin :) skønt når stoffet bliver brugt, så er det ikke lige så meget UPS ;)

    SvarSlet
  3. Jeg må næsten tage nogle ordentlige billeder af kjolen uden model en dag. Bum.

    SvarSlet
  4. Den ser da meget behagelig ud, så ja da en mere til en skøn sommer pige om hun så vil fotograferes eller ej :-) Glæder mig til at se hvad du ellers har lavet :-)

    SvarSlet