Sider

torsdag den 17. juli 2014

Kort til bryllup

På lørdag skal min kusine giftes. Desværre en kusine jeg ikke ser ret ofte, men jeg glæder mig alligevel til brylluppet. Jeg har købt en rigtig flot kjole, håber jeg kan vise jer et billede af den efter festen. Jeg bestilte den på nettet, og det endte med at blive til af en opgave for mig, for jeg havde ikke lige helt sat mig ind i mine rettigheder til at bytte. Den var nemlig for stor. Så jeg måtte selv i gang med opsprætter og indsyning, men jeg tror det er endt godt. Jeg får at se lørdag.
Jeg har lavet et kort til gaven. Den eneste jeg har brugt er en sort tusch og et lyseblåt stykke karton.
Idéen til tegningen er fundet på Pinterest. 


3 kommentarer:

  1. Du har altid 14 dages returret på varer købt på nettet!

    SvarSlet
  2. Er spændt på at se din kjole. :-)
    Sikke et flot kort. :-) enkelt og fint. Du tegner godt :-)

    SvarSlet