Sider

mandag den 14. juli 2014

"Lane Raglan" til mig

Kom hjem fra festival i går. Sammen med to andre tøser havde jeg min debut på Vig festival torsdag til lørdag. Vi var så heldige med vejret, selvom det desværre begyndte at regne inden D:A:D gik på lørdag aften. Nogle skønne dage, hvor min falmende kulør (fra Tyrkiet) lige blev frisket op igen. Fedt - især når der står et bryllup på dagsordenen på lørdag.

Anyway, det jeg egentlig ville vise jer var denne Lane Raglan bluse som jeg har syet. Blev inspireret af Maria og måtte bare afprøve mønstret som man kan købe her.


(Hvis man køber mønstre, er det ret stort i størrelsen. Jeg er normal en str. L, men dette er kun en M. Desuden måtte jeg forkorte halsribben en del. Blot et tip.)

Mine unger er i dag blevet hentet af min mor og far. De skal på ferie hos mormor og morfar i Jylland. Så ud over arbejdet er der dømt hygge og lave-hvad-man-vil i denne uge. Fedt ik´? 

4 kommentarer:

  1. Den klæ'r dig! God idé med ensfarvet ryg....og misunder dig helt vildt sådan en uge. Vores ældste har været ude af SFO/skole i snart en måned pga. operation - der er vist en, der snart kunne bruge at komme lidt afsted ;o))

    SvarSlet
  2. lækker bluse.. og synes rigtig godt om ideen med ensfarvet ryg til de striber.. :o)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker de striber og den er da blevet hammer fed... Ü

    SvarSlet