Sider

tirsdag den 24. juni 2014

Leggings og noget med stjerner

Forleden dag nævnte jeg, at jeg havde fået syet en del i weekenden. Leggings'ene var lidt impuls agtige. Jeg havde en rest tilbage fra T-shirten her, og der kunne lige blive til et par leggings (dog uden sømrum). De sidder meget tæt, godt tøsen har lange slanke ben og stoffet er elastisk.
T-shirten synes jeg er så fin til Elias. Nogle kunne ikke drømme om at komme deres dreng i rødt, men dem er jeg ikke én af. Jeg synes sgu han er lidt af en charmetrold i den T-shirt :-)

Fakta: 
Leggings: Mønster er Dora fra Stof 2000, stof er fra Stofdepotet
T-shirt: Mønster er T-shirt med raglanærmer fra Mini Krea, stof er fra Stofdepotet


Emilie synes lige hun skulle have hele knappesættet på, det tror jeg nu måske er lige lidt for meget til min smag.


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting. Min Casper må også gerne få rødt på. Men lyserød og lilla... Det er ikke farver som han får

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, der må være en grænse, jeg tror nu heller ikke lige at de farver klæder mange små drenge :-)

      Slet