Sider

onsdag den 25. juni 2014

Jeg skulle jo bare....

..... lige købe en lynlås.
I kender det nok godt. Man skal bare lige have en enkelt ting eller to i stofbutikken, men kommer ud med en pose fyldt med alt muligt, man egentlig ikke skulle ha'.
Men altså, butikkerne gør det heller ikke nemt. Hænger lækre stofrester og skriver på skiltet. Ta' to betal for én. Sådan endte jeg med at komme hjem med disse herligheder.


Jeg er allerede igang med at planlægge hvad jeg skal bruge dem til.
Måske en kjole
Måske en nederdel - til tøsen? Til mig selv?
Måske shorts
Måske en kopi af en super fed top jeg i forvejen har. Kan jeg mon lykkes med det?

8 kommentarer:

  1. Sikke en bunke lækre stoffer. Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. elsker sådan noget men har hold mig tilbage i over 1 måned nu... er ret stolt... :o)

    SvarSlet
  3. Kender det! Og sikke herligheder du er kommet hjem med :)

    SvarSlet
  4. Uh, I know that feeling...;-) Fine sager

    SvarSlet
  5. Uh ha ja den kender jeg også godt. Fine stoffer - god fornøjelse med kreativiteten.
    Karen

    SvarSlet
  6. Smukke stoffer - dem kan der blive meget lækkert ud af.

    SvarSlet
  7. HA HA HA HA :-) Ja mon ikke jeg kender det...puuuha, det er hårdt at være "på stoffer"; omend den helt bløde af slagsen! Bliver spændende at se, hvad du får lavet af de fine metervarer.... Og tak fordi du kiggede forbi 'hos mig' :-) KH L

    SvarSlet