Sider

tirsdag den 17. juni 2014

Sommertøj #3

Mon jeg når at sy alle mine sommertøjsprojekter inden sommeren er forbi? Jeg tror det faktisk ikke, men mon ikke jeg så finder på noget andet - det tror jeg.

Jeg er stadig igang med T-shirts kollektionen (se de første modeller her) og der følger flere. Her har jeg kombineret to stoffer, de ser ens ud, men er omvendt af hinanden.
Mønstre er igen Mini Kreas T-shirt og stoffet er fra Stofdepotet.



Jeg er fortsat virkelig ikke god til at bruge mit kamera. Kender kun auto funktionen og det ses ret tydeligt på billederne (selvom jeg har prøvet at fifle med det ene). Farven på det øverste billede er sådan cirka som de er i virkeligheden.

1 kommentar:

  1. Herlig lille model. Er helt vild med himmelstoffet. Godt at hoere at jeg ikke er den eneste der ikke mestrer fotografiens kunst til selvtilfredshed. :-)
    Jeg bruger ogsaa kun min autoknap haha.

    SvarSlet