Sider

torsdag den 21. februar 2013

Strikkeprojektet

Det går godt med mit strikkeprojekt, meget bedre end jeg ville ha' troet inden jeg gik igang. Nu er jeg så heller ikke kommet til at skulle strikke i mønster endnu, og der forestiller jeg mig, at jeg nok skal møde lidt udfordringer. 
Min største udfordring indtil nu har været at skulle strikke ærmerne. Jeg prøvede meget kort tid strømpepinde, men jeg synes der var lige lovlig mange pinde, der var i vejen. Så fik jeg heldigvis et tip i dette indlæg om magic-loop teknikken og den fungerer rigtig godt for mig. 

Så langt er jeg kommet:

Ærmet til venstre sal lige strikkes lidt længere og så skal jeg ellers til at samle værket og strikke mønster.

Det endelig resultat skulle gerne komme til at ligne denne:


3 kommentarer:

  1. Det er da nogle super hurtige strikpinde du har...

    Den skal nok blive rigtig lækker.

    God fredag.
    Knus Anja.

    SvarSlet
  2. Sådan en sweater måtte gerne bo hjemme i mit skab. Den bliver da lækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg håber de bliver god. Jeg skal lige have min svigermor til at hjælpe mig med at samle den. Jeg venter spændt på at kunne komme videre med den og ikke mindst mønstret :-)

      Slet