Sider

lørdag den 2. februar 2013

En halvdyr time

Mens nogle var til Krea-træf i Århus, andre var til Håndarbejdsmesse i Rødovre, så var jeg et smut i Stof og Stil. Egentlig skulle jeg sammen med familien ha' været på besøg hos venner til "legeaftale". Men desværre blev "legeaftalen" syg.
I går dumpede de nye kataloger fra Stof og Stil i postkassen, så jeg tog en hurtig beslutning og kørte en time i formiddags. 
Stort set alt det stof jeg har købt skal blive til gaver (sengetøj). Men der er lige en fastelavnsdragt der har første prioritet - Pippi!

Nr. 1 robotstof som sammen med nr. 9 grønt med prikker bliver til sengetøj til en gave.
Nr. 2 svampe på støvet grønt som sammen med nr. 6 mint grøn (ja, det kan man slet ikke se) bliver sengetøj til Elias.
Nr. 3 hunde på lyserødtstof som sammen med nr. 8 hvidt med prikker bliver til "gæt selv" til en gave.
Nr. 4 turkis filt, bliver til et lyn på en stribet pude.
Nr. 5 er lidt lækkert lir. Magneter, knapper, et symærker (isen), sølv garn, pipingbånd og neonguls elastik.
Nr. 7 er vores nye voksdug ti spisebordet. 

Ja, det skal ikke tage lang tid at bruge over 1000 kr. Hovsa!

I morgen skal jeg så bruge min dag i Rødovre på håndarbejsmesse. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften :-)

1 kommentar:

  1. Hej Christina. Jeg venter stadig på det nye katalog... Glæder mig. Du har fået købt nogle lækre ting
    Har haft en helt fantastisk blog dag i Århus.
    Nu står den på Mgp i sofaen.
    Kh Anja.

    SvarSlet