Sider

fredag den 8. februar 2013

Glasmosaikker

Fandt en lille artikel i den lokale avis for en uge siden. Den handlede om et kreativt arrangement på det lokale bibliotek - Glasmosaik. Helt gratis. Det måtte Emilie og jeg da deltage i :-)

Mine mosaikker (isen er Emilies idé):
Den runde er på størrelse med omkredsen af et almindelig drikkeglas. 
Firkanten og trekaten er ca. samme strørrelse som den runde.

Emilies mosaikker:
Den runde er et lille fad på størrelse med en spisetallerken. Trekanten er kun en, men har to sider.
Fadet er en gave Emilie har lavet til Bedstemor, som vi skal til fødselsdag hos i morgen.


8 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. :) Jeg er ret vild med det, synes ikke jeg har set det før.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er faktisk ret nemt, for man køber det hel også sætter man det bare sammen (med lim) og tegner på det bagefter. Ret simpelt.

      Slet
  2. Hvor er de bare fine. Det er en rigtig god gaveide til bedsteforældrene... Ü

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, det er en ret fin gave, i stedet for alle de tegninger, som man selvfølgelig ikke skal undervurdere :-)

      Slet
  3. Skønt at der er sådan nogle gratis arrangementer der hvor I bor, det ville jeg bestemt også have taget børnene med til. Fine ting I har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er ikke meget der er gratis i dagens Danmark. Tak.

      Slet
  4. ÅH hvor hyggeligt! De er super flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var ganske hyggeligt. Desværre var der kun 2 tuber lim, det var lidt i underkanten til alle de mennesker vi var. Men det gik alligvel.

      Slet