Sider

søndag den 17. februar 2013

Mor, jeg ville gerne ha' haft to is....

Det hvad hvad Emilie sagde, da jeg viste hende den færdige bluse. I dag var jeg sammen med min krea-veninde Lene og jeg havde tøsen med, så det var lidt begrænset hor meget det blev til, men  jeg fik dog syet denne bluse til Emilie. 
Emilie ELSKER is, så derfor skulle der en isvaffel på maven.


Hvis du er til stof med stjerner eller grafisk stof, så har de i Rema 1000 den kommende uge, stykker af 140 gange 200 cm til 69 kr. Kvaliteten er lidt tynd, men jeg kunne alligevel ikke stå for disse to udgaver. Nu må vi se hvad der bliver syet af stoffet, har en lille idé :-)


9 kommentarer:

  1. Isn´t she just too cute?! :) xo

    SvarSlet
  2. Sød bluse, jeg kan godt følge Emilie når hun ønskede sig en is mere, jo flere is jo bedre :)

    SvarSlet
  3. Så må du i gang med at lave en is mere :)
    Det kan da være jeg skal i Rema og kigge lidt :)

    SvarSlet
  4. Ditto her...jeg glæder mig til sommer og softice...uhmmm
    Rigtig sød bluse...

    SvarSlet
  5. Softice uhm jeg elsker is. Så godt Rema havde stof måske man lige skulle kigge forbi og tjekke det ud.

    Mona

    SvarSlet
  6. Jeps, I må alle en tur i Rema 1000, kommer der ret sjældent, men faldt lige over deres reklame. Jeg var heldig at finde noget papir i samme mønster som det grafiske stof, og det var endda sat ned til 15 kr. for 5 ruller :-)Billigt, siger jeg bare. Jeg håber ikke I alle skal i den samme Rema, for så bliver der vist udsolgt ret hurtigt... Ha ha.... Der findes to andre farvekombinationer også. God fornøjelse :-)

    SvarSlet
  7. Sikke en flot trøje du har fået lavet til Emilie. Isen er bare så fin! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Isen er købt i Stof og Stil.

      Slet