Sider

fredag den 1. februar 2013

Fastelavnsdragt nr. 1

Så blev jeg endelig færdig med "The Polar Bear" alias isbjørnen. 
Det tog godt nok lidt længere tid end jeg regnede med, men der var også en del, der skulle syes i hånden. Og de der hår.......... de var OVERALT!

Jeg er nu færdig og er sådan rimelig tilfreds med resultatet. Jeg er spændt på om knægten gider have den på mere end bare på og af igen. Det får vi jo at se. Typisk at vi så ikke skal til fastelavnsfest udendørs i år. Tror den er ret var at have på i længere tid indenfor.
Fastelavnsdragt nr. 2 er der købt ind til og den kommer i produktionen i aften :-) 





Idéen er ikke helt min egen. Har snuppet den hos Stof 2000 (men hold op en mangelfuld syvejledning.)

11 kommentarer:

  1. Hvor er den flot Christina - han bliver da den flotteste til fastelavn:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hold nu op hvor er den flot Christina. Han bliver jo den lækreste lille isbjørn! og hvor er han cute på det nederste billede, herhjemme er vi også dan af Kulle og Ælle. :D

    SvarSlet
  3. hvor er den flot, jeg vil også være sådan en kreativ mor der laver deres unklædning selv. Jeg har sagt til mig selv de sidste 3 år at næste år gør jeg det, men tiden ender altid med at bide mig et vis sted så jeg når det aldrig.

    SvarSlet
  4. hvor er den bare lækker! her er der også fuld gang i fastelavnskostume syningen :)

    SvarSlet
  5. Ej, hvor fint! Ældstedrengen herhjemme har bestilt en sort ninja - har endnu ikke bestemt mig for om jeg tager den nemme løsning (BR) eller selv går igang :o). God weekend.

    SvarSlet
  6. Ha ha ha! Den er mega sød! Tror at det er den kommende fastelavns konge ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare mega sej! Du er så god altså!

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle de skønne kommentarer. Jeg elsker dem ;-) (Jeg er godt i gang med dragt nr. 2. nu er der heller ikke længe til!)

    SvarSlet