Sider

onsdag den 2. januar 2013

Fly, sløjfe og bagning

Lige et par billeder af feriens kreativiteter. Jeg har flere færdige og igangværende projeketer, dem må I vente med at se til senere.



Jeg fik med nød og næppe sløjfen færdig til Emilie til nytårsaften.
Jeg startede så også samme dag og havde samtid gang i at bage kransekage.
Jeg har brugt Puks DIY, som du kan finde her.



Mens vi var hos mine forældre i julen, blev jeg færdig med det tidligere omtalte hæklede fly. Opskriften kan du få gratis af Lene, se hendes blog her.


Kransekage, en kreativ Emilie med limpistol og spøgelseskager.
(Emilie synes de skulle have mund også, så det fik de)

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor har i været igang. Det ser ud til, at Emilie har mere styr på limpistolen end jeg... : )
    Du er simpelthen super til at hækle... Flot flyvemaskine og sløjfen er mega farvefræk.

    Håber i alle er kommet godt ind i det nye år.

    Kh Anja.

    SvarSlet
  2. Endnu engang tryller du de fineste ting frem, jeg er så imponeret over dine hækle-evner. :)
    - og sikke et par søde kage-pyntere du har. Det ser ud til i har hygget jer.

    SvarSlet
  3. Skønne billeder - søde børn! Flotte ting du/I har fået fra hånden...næste år må du lave sløjfen som butterfly til Elias ;o)

    SvarSlet