Sider

tirsdag den 1. januar 2013

2013 - Kom bare an :-)

Først rigtig godt nytår - håber I alle er kommet godt ind i det med både øjne og fingre i behold. Det ville jo være en katastrofe for et kreativt menneske at miste øjne og fingre :-)

Min lille bandit (Elias) har skubbet computeren på gulvet og det kunne den ikke li´, så nu er jeg ret amputeret. Jeg kan ikke få lov til meget på denne "låne" pc. Meget fustrerende, for jeg har masser af ting jeg gerne vil vise jer. Jeg håber min egen pc kan fixes HURTIGT.

I får lige en uredigeret billede af det mindste stjernefrø med en stjernekaster fra Nytårsaften.

9 kommentarer:

  1. Charmetrold af første grad er den lille gut.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er han og ikke kun på billeder :-) Han er sådan en rigtig putte type, så dejligt, for det er storesøster ikke.

      Slet
  2. Upss det lyder dyrt.......alså det der med computer på gulvet.
    Sikke sød guttermand ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør det ikke? Men det skulle jo ske på et eller andet tidspunkt. Han får vist lov til lidt for meget.

      Slet
  3. Hvor er han bare en charmetrold. :) Godt nytår - også håber jeg snart du får din computer tilbage, så jeg kan læse flere kreative indlæg fra dig igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker og lige over Mette. Jeg håber også computeren kan fixes ellers køber jeg en ny.

      Slet
  4. Rigtig godt nytår håber din computer snart er frisk igen

    SvarSlet
  5. Øv øv - jeg slap heldigvis med skrækken i går, da min Mac fik et glas vand ned i tastaturet!!! Håber din er til at redde :-) Godt nytår :-)

    SvarSlet
  6. That is one handsome little fella!!!! :-)

    SvarSlet