Sider

søndag den 22. december 2013

Vinder af 4. og dermed sidste adventsgave Give Away

Jeg har i dag trukket hele 2 vindere til min advent Give Away. Jeg har desværre fortsat ikke hørt fra vinderen som jeg trak i sidste uge, og derfor bliver det til 2 vindere i dag.

Den nye vinder af 3. adventsgave blev Nicoline bag denne blog, som er ny for mig. Nicoline syr nogle rigtig flotte ting, så kender du ikke bloggen, er den et besøg værd.

Vinderen af 4. adventsgave blev kvinden bag denne blog. Heller ikke en blog jeg kender i forvejen.   

Vil I begge sende mig jeres adresser, så skal jeg sende gaverne afsted hurtigst muligt.

Jeg har fået juleferie ligesom børnene også har. Kæreste skal lige jobbe i morgen, men ellers er vi ved at være klar til jul. 
Jeg har ikke fået lavet ret meget kreativt den seneste tid, hele sidste uge stod på en meget hostende pige, som jeg onsdag endte på Rigshopitalets lungeafdeling med til en akut tid. Så både dage og nætter har været ret hårde for både hende og forældrene. Nu tror jeg dog endelig at det går den rigtige vej.

I dag skal vi alle i teateret og se "Nissen der ville være berømt". Håber det bliver en succes :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar