Sider

søndag den 1. december 2013

Julestjerne og en vinder


Året første julepynt er produceret og hængt op - stadig som det eneste i vores hjem. Vi er fortsat ramt at bygge-om-og-fugtskade-rod, så derfor har jeg egentlig ikke vildeste lyst til at pynte op til jul, men for børnenes skyld må vi hellere hænge lidt op.

Jeg fandt idéen til den flotte og ret simple stjerne hos Kreafreak.

Så er det jo også 1. advent og derfor har jeg trukket en vinder af min 1. advents Give Away. Vinderen blev kvinden bag denne blog (som jeg faktisk ikke kender). Stort tillykke. Vil du sende mig din adresse, så vil jeg hurtigst muligt få sendt gaven afsted til dig.

6 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder. Sikke en flot stjerne.

    SvarSlet
  2. De er da også fine de stjerner:-)
    Og tillykke til vinderen :-)

    SvarSlet
  3. Hej Christina.

    Og det var så mig der var kvinden....JUBIII!!! Mange tak for at du trak mig, og tak for en dejlig blog med lækker inspiration.
    Jeg har sendt en mail.

    Bedste adventshilsner
    Karen

    SvarSlet
  4. Den er rigtig fin i to forskellige slags papir - jeg har selv lavet en (fandt en DIY i et gammelt symagasin) og synes de er fine i et vindue. Håber snart jeres byggerod er overstået.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Søde stjerner du har lavet, uhhh byggerod … det bliver man bare rigtig træt af ret hurtigt

    SvarSlet