Sider

mandag den 25. november 2013

Sovepose

Ja, det kan man vel godt kalde den. Man kan også kalde det phone sleeve eller etui til mobiltelefon. Kært barn har mange navne.
Det er første gang jeg har kastet mig ud i et sådant projekt. Det er syet på bestilling, dog har jeg designet, så jeg håber modellen falder i god jord, hvis ikke er det jo bare en ommer!
Jeg har ikke brugt noget specifik DIY, men har ladet mig inspirere af bl.a. hende og hende her. De har begge lavet nogle fine DIY'er.

Jeg beklager endnu engang mine fotografiske evner. 
Især bagsiden er misvisende. 
Båndet er neonfarvet. Cirka samme farve som sytråden på forsiden.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine, har også selv fået kørt et par af de her sleeves igennem maskinen.

    SvarSlet
  2. Hehe sovepose, den havde jeg ikke tænkt på det også kunne hedde :o)
    Men fin er den! :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Hvor er du god!!! Kys, knus og kram fra Majken :-)

    SvarSlet
  4. Haha, sikke et fint ord og sikke en dejlig sovepose!

    SvarSlet
  5. Ja sovepose, for telefonen ligger jo så trygt og godt der og sover, inden den skal op :-)

    SvarSlet
  6. Super godt gået, Christina - fed udgave du har lavet!! Kan godt li' du har lavet den i ét langt foldet stykket, og dermed kun har to stikninger i hver side :-) Og tak for link ^.^
    Kh. Trine

    SvarSlet