Sider

onsdag den 27. marts 2013

Gaver

To piger er blevet store søstre, så de skal da have en lille ting, så det ikke kun er baby, der får gaver.
Nu jeg var i gang syede jeg tre af slagsen - nemlig Pixi-etuier. 
Det fede ved dem er, at man kan få brugt stofrester også de meget små stofrester.

Når de er foldet sammen..... 

Og når de er åbne :-)
Den i midten bliver gemt til en anden god gang, det er altid rart at have lidt på lageret.

Og apro pros lager, så fik jeg i dag leveret hele to pakker med skønne sager jeg har bestilt på nettet. Garn til en bluse med stjerner (til mig selv) og zpagetti til en kurv. 
Pt. er jeg i gang med lige rigelige projekter, må jeg må hellere lade de nye sager blive hjemme i påsken (selvom det er svært). Vi skal jeg tur til Århus, så håber jeg at jeg kan blive færdig med nogle af de igangværende projekter, om ikke andet så i hvert fald komme lidt længere med dem.

God Påske til jer alle. 

5 kommentarer:

  1. De er virkelig flotte! - og som du skriver en god måde at få brugt stofrester på.
    Kh Tina aka. Ms. Knit :)

    SvarSlet
  2. De er super fine :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  3. De er bare fine, ja det er vigtigt at huske de store, nå der kommer en lille ny.

    Mona

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare søde :)
    Dem skal de nok blive glæde for!
    Ha en god påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet