Sider

fredag den 24. maj 2013

Trang til "firkanter"

I går aftes fik jeg bare en trang til at sy makeuppunge. Jeg fandt to stofposer jeg havde liggende fra hhv. "Gaia & Ko" og "Mow Living". Desuden havde jeg gemt noget fint foerstof fra en pude, hvor jeg havde brugt indholdet til udstopning af hæklede dyr. Dvs. det rene genbrug. 
Den stribede var én jeg havde klippet, så det kørte lige med i maskinen.
Man kan jo altid have dem liggende til gaver. 


Hvis du er interesseret, sælger jeg dem også gerne (men de er jo nemme selv at lave) :-)

3 kommentarer:

  1. hvor er de bare fede :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede! Ville ønske jeg kunne lave sådan en selv!! er bare virkelig dårlig til den slags... :(

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. De er jo også stærkt vanedannende :-)

    SvarSlet