Sider

søndag den 9. september 2012

Tøsesøndag

I dag har Emilie (lige fyldt 5 år), min veninde Maria og jeg afholdt tøsesøndag. Først spise vi brunch på en café og herefter havde vi planlagt at male på lertøj. På Frederiksberg er der kommet et nyt fantastisk sted for kreative sjæle. Det hedder Creative Space. Vi opdagede butikker sidst vi var på venindetur og aftalte, at der måtte vi da bare ind. Det blev så i dag. 
Om en uge får vi det endelige resultat at se. Der er lertøjet brændt og klar til afhentning. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. 
Kommer I forbi Frederiksberg er det helt sikkert et besøg værd.

Emilie sidder og beundrer nogle færdige kopper

Vores arbejdsplads (koppen i baggrunden er mit værk)

Emilies skål (der er en kunstner gemt i hende!)

3 kommentarer:

  1. Wauw, det ligner da et super fedt sted! Gid man lige boede i nærheden. ;-)

    Velkommen inde hos mig - så fandt jeg også lige forbi dig. :-)

    SvarSlet
  2. Lyder til, I havde en rigtig hyggelig tøsesøndag(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give aways(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  3. Ej, hvor hyggeligt - sådan et sted gad jeg da godt lå her i nærheden.

    Glæder mig til at se resultaterne. Elsker børnekunst!! ;o)

    SvarSlet