Sider

søndag den 24. august 2014

Tablet cover

Min datter fylder 7 år i morgen. Hun er blevet fejret både i dag og i går. Dels af pigerne fra klassen (11 tøser) og dels af familien. 
Vi forældre gav hende en tablet, ikke en iPad, men en Acer tablet. Jeg har hæklet dette etui til tabletten, og det var egentlig ret heldigt at det passede, for jeg startede på det inden vi havde købt tabletten. Selvfølgelig kendte jeg målene, men det kan være svært alligevel.
Jeg har brugt denne side som inspiration.

Jeg er ikke helt tilfreds med placeringerne af alle farveskiftene, det kan være ret svært at centrere rækkerne ens synes jeg. De er acceptable.


3 kommentarer:

  1. Den er bare super flot og meget pænere end den fra inspirations-siden ;o)

    SvarSlet
  2. Det er super lækker, skønne farver :)

    Kh. Linette

    SvarSlet