Sider

torsdag den 20. marts 2014

Strikkeprojekt (stadig på begynderstadiet)

Indlæg er ikke dem jeg har flest af for tiden. Om aftenen har jeg bare sådan en ustyrlig trang til at hoppe i sofaen, nogengange med hækleriet eller strikketøjet andre gange bare for at lave ingenting og se hvad der nu er i TV'et.
Pt. er jeg dog igang med både hæklerier og strikketøj. Jeg havde en rest naturuld, ja faktisk næsten tre nøgler, så jeg besluttede at gå i gang med en opskrift fra hæftet "Børnestrikket" af Sys Fredens. 
Nu er jeg så løbet tør for den mørkebrune farve og den er i restordre i den nærliggende garnbutik, så jeg må vente til næste uge med at strikke videre. Øv.


   
    Min første strikket bluse med raglanærmer. Det er en smart og flot både at samle blusen på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar