Sider

søndag den 1. februar 2015

Bukser med Bambi

Januars sidste projekt. Skulle lige tænke, om det også var det første, men det var det ikke :-) Mit arbejde har fyldt meget i denne måned, så energien har ikke været så høj til syning og andre kreative projekter. 
Disse bukser blev ALT for store. Godt jeg ikke er designer, for jeg havde ellers målt. Nå, men hellere for store end for små. De er allerede lagt ind i gemmeskabet. Jeg skal igang igen, for tøsen elsker den her slags bukser. Jeg har syet ret mange af dem til hende, dem hun render rundt i for tiden (3 forskellige par) er blot meget for korte. Jeg tror jeg går en størrelse ned og lægger mange centimeter til i ekstra benlængde. 



Mønstret er Stof 2000's "Lucca" og stoffet er også fra Stof 2000 (lommerne er en rest).

2 kommentarer:

  1. De er super søde!! Jeg har selv lavet en del Lucca bukser til drengene da de var mindre. Jeg har også flere gange lavet dem for lange ;-) Jeg plejede at tage fat i et par centimeter af foret og sy hele vejen rundt langs buksebenene et eller andet sted midt på, så foret bliver kortere, og derved også buksen. Og så når de begynder at stumpe, så kan man lige sprætte syningen i foret op igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var smart :-) de her er nu for store alle steder :-/

      Slet