Sider

tirsdag den 13. januar 2015

Tilbage i tiden

Tilbage i tiden, det kommer jeg hurtigt (eller i hvert fald mine tanker), når jeg laver hjemmelavede fotobøger.
Jeg er godt nok bagud, ret meget bagud. Elias er 4 år og snart 3 måneder, men jeg er kun lige ovre hans 3 års fødselsdag i hans fotobog. Jeg har valgt at stoppe med Emilies, første skoledag blev sidste side i hendes bog nr. 2.
Jeg elsker at sidde og sysle med det og prøver at finde nogle figurer/tal/bogstaver/temaer der binder billederne sammen. Tiden er bare desværre ikke altid til det. I weekenden fik jeg dog lavet disse to sider.





5 kommentarer:

  1. Årh hvor er det fint:-)
    Sådanne noget kan man virkelig bare hygge med:-):-)
    Jeg har gang i at lave "Vores 2014" som fotobog. Hyggeligt, men tager også tid.
    Kh Jonna

    SvarSlet
  2. God idé. Jeg er vist ca 13 år bagud med mine... ;)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha.... Så kan jeg godt have god samvittighed :-)

      Slet
  3. Åh, ja de kære fotobøger, jeg er også håbløst bagud. Sønnike er 3 og jeg er ikke nået længere end til 1 år, hmmm der venter vist en lille opgave, også tror jeg lige som dig, at vi stopper ved skolestart!
    God weekend
    Karen

    SvarSlet
  4. Hvor fint, de er så hyggeligt med fotobøger.

    - Anne

    SvarSlet