Sider

tirsdag den 2. september 2014

Sorte sager

I weekenden fandt jeg sy-grejet frem. Det har ikke været meget fremme siden før sommerferien. For noget tid siden købte jeg noget rigtig lækkert sort stof hos Stofdepotet. Da jeg købte det var det med tanke på bukser til knægten, men der var lige en rest, som blev til en simpel nederdel til tøsen.
Stoffet ser måske ikke helt sort ud på billederne (jeg er så ringe til at tage gode billeder), men det er det. Helt sort, blødt og dejlig tyk kvalitet. Det er vist nok bomuld.


Bukserne var jeg egentlig ret vilde med da jeg lige havde syet dem, men når jeg sidder og kigger på billederne minder de mig mere og mere om arbejdsbukser. Anyway, mon ikke de ligner almindelige bukser når de kommer på knægten? Jeg håber det.
Jeg har lavet lommer hen over sidesømmene. Er du lidt i tvivl om hvordan man laver sådanne lommer, så kan du benytte denne DIY.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar