Sider

mandag den 17. februar 2014

Stars goes into the skies

Så blev der langt om længe lidt tid og overskud ved symaskinen og efter mange inspirerende blodindlæg om bl.a. bluser (Pia laver rigtig mange flotte), så tænkte jeg, at nu måtte jeg prøve at mikse stoffer. Var derfor lige et smut i Stof og Stil, de har jo lige fået nye varer, om hed fandt jeg lidt lækkert til nogle drengebluser. Dette bliver bestemt ikke det sidste miks. Modellen ville ikke posere, så det blev uden ham :-)


Fakta:
Stoffet med skyerne er noget jeg har haft liggende længe købt i Stof 2000 i efteråret (2013). Stjernestoffet er købt i Stof og Stil. 
Mønstret er fra MiniKrea.

8 kommentarer:

  1. Den er fin... holder lidt tema med stjerner og skyer :o)

    SvarSlet
  2. Sikke et flot miks med stjerner og skyer :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Lækker bluse. Fedt print.
    Kh Eline

    SvarSlet
  4. Den er altså rigtig rigtig fin!

    SvarSlet
  5. Ejjj den er virkelig fin, lækkert mix af mønstre!!!
    Er vild med sky stoffet.

    VH Louise

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare totalt fede!! Hey, hvor får du lavet dine flotte mærkater henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lilly.
      Takker mange gange. Mht. mine mærker, så prøv at læse dette indlæg: http://stjernefroe.blogspot.dk/2013/04/klik-klik-og-klik.html
      I indlægget finder du også en vejledning til hvor du kan bestille mærkerne. Held og lykke :-)

      Slet
    2. Hejsa! Takker - jeg kigger på det :-))))

      KH L

      Slet