Sider

fredag den 10. juli 2015

Drengetøj og noget om en over-locker

Da jeg overvejede at investere i en over-locker var jeg meget i tvivl om det var pengene værd og ikke mindst om jeg ville få den brugt. I dag er jeg så glad for at jeg købte én. 
Det er så meget hurtigere og nemmere især nå man syr i jersey og sømmene bliver virkelig flotte både udvendigt og indvendigt. 
Før hadede jeg at sy hals-rib på, idag er det en fest :-)

De seneste par aften er brugt ved over-lockeren og lidt ved symaskinen og her er hvad det er blevet til. 

Alle sammen til min søn Elias.







9 kommentarer:

  1. Herlige resultater. Ja en overlocker er droemmen, saerligt til jersey.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre t-shirts, og ja kan kun stemme i koret: en overlocker er uundværlig når man syr i jersey. Så meget hurtigere og flottere resultat :-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også min overlocker-lækre t-shirts! Er du forresten på Instagram? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine
      Nej jeg er ikke i Instagram. I hvert fald ikke endnu. Kan godt mærke på bloggen, at der er mange der er. Kommentarer er der ikke så mange af mere. Øv.

      Slet
  4. Hvor er de fine - og hvor er jeg glad for at jeg for kun to dage siden invisterede i en overlocker :) har endnu ikke syet rigtigt på den, kun forskellige prøveklude som ungerne har hugget til små dyner til playmobil osv :D men nøøøj den er lækker og nem. Glæder mig til at få smidt noget af mit fine jersey igennem den inden så længe :)

    SvarSlet
  5. Glæd dig, det er en leg at sy på sådan én :-)

    SvarSlet
  6. Glæd dig, det er en leg at sy på sådan én :-)

    SvarSlet
  7. Ja det er bare dejligt med en overlocker. Sikke nogle flotte bluser du har syet, især den øverste synes jeg er skøn! :-)

    SvarSlet