Sider

torsdag den 11. april 2013

Garn er godt, meget garn er meget godt....

Det er bestemt ikke fordi jeg mangler ideér at gribe fat i, at jeg igen igen igen har hæklet disse tre ugler. Jeg fik for noget tid siden en bestilling og ind imellem de andre projekter jeg har igang, er det altså blevet til disse 3 styks. 
Farverne der er benyttet er sort, råhvid og petroliumsblå. Elsker sidstnævnte, og derfor har jeg også købt noget garn i den nuance. Spændende hvad det skal blive til (jeg ved det nu godt) :-)


Alle uger har samme størrelse, selvom det ikke ser sådan ud. 
(Igen min fotografiske evner er ikke så gode!)
Jeg har igen brugt HvadBierTænkers DIY.

Lækker lækker garn. 
Øverst Zpagetti i skøn gul farve. Jeg  er igang med et projekt.
Nederst uldgarn i petroliumsblå og råhvid.

6 kommentarer:

  1. Skønne skønne ugler. Og flot garn. Glæder mig rigtig meget til at se dit Zpagetti projekt...
    God aften.

    SvarSlet
  2. Herlige ugler, petroliumsblå er også lige min farve ;)

    SvarSlet
  3. Ja, enig. Lilla er min yndlings, men petroleumsblå er også skøn skøn skøn:-)
    Dejlige ugler:-)

    SvarSlet