Sider

tirsdag den 22. september 2015

Kjole i cirkusstof

Det er efterhånden noget tid siden at denne kjole blev færdig, men tror ikke jeg har fået vist den. Nåede ikke at tage billeder af den, for den blev taget i brug med det sammen. Nu fandt jeg den så krøllet sammen inde i bunden af skabet, og tænkte at den lige skulle vises frem. 

Mønstret er egentlig bare en t-shirt fra Mini Krea, hvor jeg har sat et skørt i bunden. Ærmerne ønskede damen skulle være halve (lige over albuen), så det blev de. Jeg kunne lige præcis nøjes med en meter af stoffet, og det var heldigt, for jeg havde ikke købt mere. Det var pænt dyrt synes jeg, 189 kr. for én meter (Stof 2000).




2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin.. Det er sjovt at se forskellige variationer ... Jeg har også syet en kjole til Kaja i det stof.. :-) bare med korte ærmer.. Og ja.. Jeg synes også at stoffet er dyrt.. Jeg nøjes med at købe 70 cm og så tænkte jeg at hvis der skulle lange ærmer så måtte det blive i en anden farve :-)

    SvarSlet