Sider

onsdag den 26. september 2012

En kop kaffe?

Har netop afsluttet et syprojekt. Skønt igen at have tid til at sidde ved maskinen. Men "værket" må I vente med at se til i morgen. Billeder i mørke bliver nemlig sjældent gode med en fotograf som mig.
Til gengæld må I se mit nyerhvervet kaffestel. Jeg har fået det helt gratis. Er det ikke fint?
Én tallerken og én kop er anderledes end de andre (men ligner alligevel meget). Der er intet navn eller stempel på. Det er det man kalder "No name" og sikkert ikke en krone værd. Det er nu også ligemeget, for det har allerede fået plads i mit skab.


3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud - kunne godt være Royal Copenhagen :o)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot. Det er totalt ligegyldigt om det er penge værd, det vigtige er at du kan lide det. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Christina
    Sikke en fin blog du har! :-)
    Min mormor havde også dette stel -sikke minder der lige blev bragt til live ;-)
    Smil og tanker fra Sisse (fra Emilies mødregruppe)

    SvarSlet