Sider

lørdag den 8. september 2012

De seneste dages sysler og et godt køb

Pyha..... Har lige gjort en hel masse rent, desværre ikke hele huset, men nu har jeg brug for en pause, og hvis ikke jeg skulle bruge den her, hvor så?
Var i går aftens på besøg hos en gammel veninde som jeg ikke har set i 4 år. Det var så hyggeligt. Og vi fik dejligt meget stærkt mad - thaimad.
Jeg havde selvfølgelig kreeret en makeuppung til hende (er gået helt amok med dem).

Den første makeuppung jeg lavede, den her, forærede jeg til min fætters kæreste. Man kan jo ikke beholde alt man laver selv :-) Hun spurgte om ikke jeg ville sy en mulepose til hende og sønnike, når de skulle på tur. Og det var da lige en opgave jeg kunne overskue. Den synes jeg også lige I skulle se, omend det ikke er noget stort projekt.


I går gik jeg lidt før fra arbejde, for jeg skulle lige købe et par lynlåse, også faldt jeg lige over et godt tilbud. 2 reststykker for én pris. Det med bølgerne er en meget lille rest til 98 øre. De to andre stykker er ca. 1 meter hver og dem fik jeg for 41 kr. Synes selv jeg har gjort et godt køb. Tror jeg skal igang med de pigebusker nu.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar