Sider

søndag den 23. september 2012

2 års fødselsdag

I denne weekend har jeg ikke fået produceret så meget kreativt. Dels fordi jeg har haft brug for bare at flade ud efter en hård arbejdsuge og dels fordi, at vi i dag har fejret min søns 2 års fødselsdag.
Jeg tror jeg går endnu en lang og muligvis hård arbejdsuge i møde, men hvad jeg elsker mit job, så det går jo nok. Forresten har jeg efterhånden også en del makeuppunge og toilettasker Ha ha ha..... MEN jeg har nye idéer på "tegnebrættet" som man siger, så nu må vi se, om de bliver til virkelighed den kommende uge.


ELIAS 2 ÅR

Lidt stemningsbilleder fra min dejlige drengs dag :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med din drengs 2 års fødselsdag. Hvor er han dog sød, og han ser jo bare ud til at stornyde dagen :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med ham. :-) det er bare en skøn alder. :-) og han ser ud til at have haft en fantastisk dag. :-) glæder mig til at se hvad du har på tegnebrættet

    SvarSlet
  3. STORT tillykke med Elias - det ser ud som om han havde en rigtig god dag. Endnu ingen kuvert, men det kan jo være der ligger noget til mig, når jeg kommer hjem idag - ih hvad mon du har fundet på...:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet