Sider

søndag den 15. december 2013

Vinder af Give Away

I ugen der er gået var jeg så heldig at vinde en Give Away og hvilken én af slagsen. Jeg har vundet et ZooperPet hos by.bak. Hold nu kæft jeg er heldig.
Jeg tror december måned er min lykke måned. Jeg vinder sjældent noget, som i virkelig sjældent noget. Men sidste år i december tror jeg at jeg vandt hele 4 Give Aways. 
Dette ZooperPet er faktisk ikke den eneste Give Away jeg har vundet i december i år, jeg var så heldig også at vinde et sæt Sylvians hos Uglemors verden. FEDT!



Jeg har også trukket en vinder af min 3. adventsgave Give Away og det blev endnu engang en blogger jeg ikke kender. Nemlig kvinden bag blogen tulletrut. TILLYKKE :-) Vil du sende mig din adresse, så vil jeg sende dig din gevinst hurtigst muligt. 

4 kommentarer: