Sider

søndag den 24. november 2013

Striber

Jeg har rigtig meget tøj med striber, jeg elsker striber, ved ikke hvorfor. Denne buksedragt med striber er nu ikke til mig, og heller ikke til Emilie (min datter), men til min venindens datter Lea. Lea bor i Sydtyskland og så Emilies buksedragt her på bloggen. Lea ville gerne have en blå buksedragt og det skulle vise sig at blive lidt af en projekt. Det meste af det blå jerseystof jeg fandt var enten meget grimt eller meget drenget. Men til sidst endte jeg med at finde noget med blå striber, så jeg tænker at missionen om farven er fuldført. Jeg håber Lea både kan passe og lide resultatet.





5 kommentarer:

  1. Så flot!! Blå striber er perfekt! "Den vil jeg ha'!" Sagde liva, da jeg vidste hende den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du igang med med at sy blå striber. Det hele (mønster, stof og bånd) er fra Stof 2000.

      Slet
  2. Hvor er den smart Christina. :) Jeg er sikker på hun kommer til at elske den.

    SvarSlet
  3. Den er bare supersmart!!! Den er jeg sikker paa, Lea bliver glad for! ...Men jeg har ikke taenkt mig at spoerge hende, for jeg har planer om at hun skal have den i julegave ;-) Tusinde tak :*

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må vi håbe hun synes det er en god julegave :-)

      Slet