Sider

mandag den 14. oktober 2013

Der var 1, der var 2.....

Ja, i weekenden fik jeg bl.a. produceret disse to bluser til knægten.
Jeg var jo så heldig at have hele to dage samt en overnatning hos en veninde og vi var kreative langt det meste af tiden både lørdag og søndag. Det var hygge, det var sove længe søndag, som i til kl. 9.30 (troede ikke jeg kunne sove længe mere) og det var syning og hækling. Mest syning for mit vedkommende.


Jeg kan bedst li den med billerne, tror måske en gul rib havde klædt den nederste, men det havde jeg så ikke lige.

Jeg fik også syet lidt til tøsen og lidt til mig selv. Projekterne er ikke helt færdiggjorte, så de kommer senere.

3 kommentarer:

  1. Jeg synes nu ribben passer fint til den nederste. :) Og de er godt nok fine begge to! :)

    SvarSlet
  2. Virkelig fine drenge bluser - må man spørge hvor stoffet er købt? :-)
    Hvor lyder det dejligt med krea weekend - og sove længe er da dejligt (og alt, alt for sjældent) ;-)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig må du det :-) Begge stoffer er købt i Stof og Stil. Tak for roserne og fra dig Lola. Dejligt med kommentarer.

    SvarSlet